Feladat
Az E.ON szolgáltatásaihoz illeszkedő fesztiválinstalláció megalkotása.
Megoldás
Áramkör design által inspirált fesztivál installáció, ahol a látogatók fejlesztettek áramot, mellyel az építmény közösségi funkciókat üzemeltetett.
Díjak
  • Első helyezés
    Arany Lollipop
    2013
Feladat
A Beck's LED Bár a Hyperspace és a Tiesto partyk szponzorkitelepüléseként jött létre.
Kihívás
A cél egy olyan egyedi installáció kialakítása volt, ami nem csupán egy értékesítési pont, hanem innovatív szponzormegjelenés is egyben.
Ötlet
Az újszerűség a LED-rácselemek teljesen szokatlan felhasználásában és elrendezésében rejlik: csillárként és hűtők hátfalaként funkcionáltak.
Megoldás
A brandingelés szabadságát a LED-rácsok egyedi összetételével és felhasználásával alkottuk meg. Az eredmény egy folyamatosan mozgó, vibráló, figyelemfelkeltő, esztétikus bárpult és szponzorkitelepülés.
Díjak
  • Első helyezés
    Arany Lollipop
    2008
Feladat
Könnyű, mobil fesztivál-installáció.
Megoldás
Image Pub interior design megtervezése indusztriális hatású, a sörgyár hagyományos felszerelését idéző pulttal.
Feladat
A Beck's Equalizer Space az MTV Partyzone Szilveszter szponzor-kitelepüléseként jött létre.
Kihívás
Egyedi installáció létrehozása a Beck’s megújult arculati elemeinek felhasználásával. Értékesítési pont és folyamatos mozgásban lévő, dinamikus szponzormegjelenés.
Megoldás
Az installáció különlegessége a plexifalba ágyazott LED rács-elemek, melyet fekete fóliából kivágott sávokkal burkoltunk, így teremtve meg az equalizer motívumot. A LED-rács egyedi felhasználása új távlatokat nyitott a brandigelhetőség terén.
Díjak
  • Harmadik helyezés
    Arany Lollipop
    2009
Feladat
Innovatív, aktivizáló fesztivál-installáció.
Megoldás
Komplex statikai megoldásokat igénylő, sörösrekeszekből épült labirintus, középen bárpulttal.
Feladat
A Vodafone Internet éden kapmányában szereplő élőlények „életre keltése”, egyedi gyártása, interior design, interaktív játékok.
Megoldás
Vodafone Internet Éden offline megjelenés interaktív játékokkal.
Díjak
  • Short list
    Arany Lollipop
    2011
Feladat
Kültéri vásár jellegű aktivitás kidolgozása az Auchan Korzó számára.
Ötlet
Roadshow jelleggel működő vintage hangulatú őstermelői- és kézműves vásár, jól beazonosítható elnevezéssel és designelemekkel.
Megoldás
Komplex megvalósítás: az esemény arculatának megtervezése, beharangozása és teljes körű lebonyolítása.
Feladat
Kiemelt budapesti B2B esemény szervezése és lebonyolítása.
Kihívás
Kommunikáció kezdeményezése a potenciális üzleti partnerekkel, kötetlen formában.
Megoldás
Rendhagyó helyszínen rendhagyó tematika: Immochan Cabaret a Gellért Fürdőben! Egy este a cirkusz színes és varázslatos világában, rendhagyó helyszínen, egyedi hangulattal, egy színvonalas fogadás keretein belül, ahol minden helyszínen történt valami váratlan.
Csatornák
  • Prekommunikáció: Személyes meghívás
Feladat
Országos rendezvénysorozat indítása, hagyományteremtő kialakítással
Kihívás
Kommunikáció kezdeményezése az üzletsoron dolgozókkal, személyes kötődés és motiváció erősítése egy alapvetően passzív környezetben.
Megoldás
Olyan családi nap sorozat kialakítása, mely a dolgozók és családtagjaik számára teremt szórakozási lehetőséget az Immochan égisze alatt. Öt helyszínes színes programsorozat, sztárfellépővel, helyi catering specialitásokkal, kulináris- és gyerekprogramokkal.
Csatornák
  • Prekommunikáció: Személyes meghívás
Eredmény
A zártkörű rendezvényre meghívott 100-150 vendégsereg jelenléte és pozitív visszajelzései.