Feladat
Egységes felület kialakítása a különböző promóciós kampányok offline és online aktivitásainak összekötésére, statisztikai adatok realtime idejű megjelenítése mellett.
Kihívás
A Promolab speciálisan nyereményjátékok kiszolgálására fejlesztett termék, amely bármilyen - a piacon fellelhető - promóciós mechanizmus lebonyolítására alkalmas. Egy olyan egyszerűen skálázható rendszer, amely önállóan képes korlátlan számú promóció egyidejű lebonyolítására. Az ügyfelek saját kampányfigyelő felületen keresztül követhetik a promóció bármely fázisában elérhető valós idejű statisztikákat látogatói oldalon, és játékos oldalon egyaránt. Emellett a rendszer jelentéseket küld előre definiált időpontokban az eredményekről.
Eredmény
A célkitűzés egy interaktív történetre irányult, ami lépésről lépésre bemutatja, hogyan működik a a PromoLab szervezési, informatikai háttere és ezek támogatása az első ötleteléstől kezdve, a kreatív tervezésen, a projekt teljes körű kezelésén, a kiterjedt statisztikai és logisztikai rendszerén keresztül egészen a záró prezentációig.
Kihívás
Az Immochan az egyik vezető helyen áll az európai bevásárlóközpontok ingatlanpiacán. Az oldal célja portfóliójuk részletes bemutatása egyedi UIX élményen keresztül, ahol a látogatók, és potenciális befektetők részletes információkat.
Eredmény
Az oldal tervezésekor a portfolió széleskörű bemutatását helyeztük előtérbe. Ötvöztük a Google Maps térképes technológiáját, annak személyreszabhatóságát, annak érdekében, hogy a felhasználót madártávlatából vezessük végig a fejlesztési területeken, útközben bemutatva a terület közvetlen környezetét és magát a fejlesztési koncepciót. A megvalósításhoz HTML5 szabványt, a Google Maps API által biztosított térkép funkciókat, javascript és CSS alapú animációkat használtunk pixel és vektor alapú grafikákkal.
Díjak
  • Short list
    Site of the Year
    2017
Feladat
A Budapest Park megújult arculatához illeszkedő digitális jelenlét megalkotása számos csatornán: website, hírlevél, social media, display hirdetések.
Megoldás
Az ügyfél speciális igényeihez alakított, egyedi honlap tervezése Laravel alapokon, integrált hírlevél-kiküldő rendszerrel kiegészítve, mellyel valós időben követhetőek a többtízezres címlistákból készülő riportok, statisztikák is. A weben már megismert design leképezése a social és display felületek tartalmaira.
Csatornák
  • Online
Díjak
  • Első helyezés
    Site of the Year
Feladat
A Hell Energy hazai és nemzetközi honlapjának teljes megújítása, összhangban a márka image-építésével, kiemelkedő felhasználói élményt biztosítva.
Kihívás
Olyan site tervezése, mely közel 40 nyelvi verzióban nyújt teljes értékű funkcionalitást úgy, hogy központilag és helyi szinten is frissíthető legyen a tartalom.
Megoldás
A saját fejlesztésű Astronaut tartalomenedzsment-rendszer többszintű jogosultságkezelésével a nyelvi mutációk összevont és helyi adminolhatósága is egyszerűen megoldható, az egyedi UI pedig markánssá teszi a márka online jelenlétét.
Mátraszentistváni Sípark
Feladat
Komplex weboldal tervezése széleskörő funkcionalitással, az érdeklődők számára sokrétű információs felületekkel.
Megoldás
A weboldalt és a hozzá tartozó adminisztrációs felületetet saját fejlesztésű Astronaut keretrendszerünkben hoztuk létre, az oldal így nagyságrendekkel gyorsabban töltődik be. A modern designt HTML5-ös rendszerre építettük, és mobil eszközökre is optimalizáltuk.
Csatornák
  • Online
Díjak
  • Különdíj
    Site of the Year
    2015
Feladat
Weboldal készítése az egyik vezető ingatlanfejlesztő, a CPI Property Group Balance Building irodaháza számára.
Kihívás
Többnyelvű weboldal fejlesztése, amelynek egyes tartalmi elemei - az ingatlanpiaci helyzet gyors változásainak megfelelően - könnyedén módosíthatóak.
Ötlet
A Balance Building weboldal az UP Advertising saját fejlesztésű CMS rendszerében, az Astronautban készült.
Megoldás
Olyan felhasználóbarát, reszponzív weboldal készítése, amelynek egyes - a bérlők számára releváns, aktuális információkat tartalmazó - elemei az ügyfél által is könnyedén módosíthatóak.
Csatornák
  • Online
Kihívás
Egy magyar és szlovén weboldalon is működőképes rendszer fejlesztése.
Megoldás
Megalkottunk egy magyar oldalt, amely kiszolgálta a briefet, majd ennek alapján elkészítettük az oldal szlovén megfelelőjét is, az országban adott termékpaletta megjelenítésével.
Csatornák
  • Online
    www.bonduelle.hu
  • Online
    www.bonduelle.si
Eredmény
Felhasználóbarát, reszponzív weboldalakat készítettünk a Bonduelle Central Europe részére.
Feladat
A központi reklámkampányhoz illeszkedő PR-központú online stratégia megalkotása az Orbit számára a fogápolás és a szájhigiénia középpontba helyezésével. Feladatunk volt továbbá a kampány online platformjának arculattervezése és programozása.
Feladat
A Peppers! étterem arculatának megújítása és a weboldal átprogramozás a széles körű célcsoport igényeinek megfelelően. A cél, hogy a Peppers! ne csupán egy szállodai étterem legyen, hanem egy markáns arculatú, önállő entitás a szállodán belül, amely a szállóvendégek kiszolgálásán túl üzleti ebédekhez és családi vacsorákhoz is kiváló helyszín lehet.
Feladat
A Budapest Marriott Hotel AQVA Lounge Bar arculatának megújítása, a Peppers! étteremhez hasonló logikai és tartalmi megoldásokkal. A cél, hogy az AQVA letisztult, modern és elegáns arculata, illetve a hozzá illeszkedő weboldal jól kommunikálja a hely szellemiségét: „Az AQVA Lounge Bar méltó színhelye a főváros társasági életének.”
Feladat
A márka üzenetének „formába öntése” egy innovatív és informatív weboldal megalkotásával, ahol a termékcsalád tagjainak specifikációi színben és formában is hangsúlyt kapnak.
Díjak
  • Első helyezés
    Media Design
    2014
  • Különdíj
    Site of the Year
    2014
Feladat
A reach, talking about és az új követők számának növelése az oldalon.
Kihívás
A meglévő userek aktiválása az oldalon.
Ötlet
Egy addiktív mechanizmus, amely elrepíti a felhasználót a gyermekkorába. Mindenki ismeri a torpedo játékot, de még senki nem játszott úgy, mint most a Bonduelle Facebook oldalán!
Megoldás
Egy Facebook applikáció, amely egy klasszikus játékmechanizmuson, a torpedón alapul.
Eredmény
Folyamatban
Feladat
Eladásösztönző promóciós aktivitás.
Ötlet
A márkához illeszkedő promóciós aktivitás, amelynek segítségével a célcsoport tagjai egy „igazi élménnyel” gazdagodhatnak, és felfedezhetik Prága igazi arcát.
Megoldás
Egy saját fejlesztésű kódfeltöltős microsite programozása, illetve egy a témához kapcsolódó nyereménypiramis megalkotása, amelynek minden eleme egy-egy „prágai élmény”. 4 termék vásárlásához kötött, online alapú kódbeküldés.
Csatornák
  • Online
  • Offline
Feladat
A Staropramen márkán bevezetett két új termékre hívtuk fel az oldal követőinek figyelmét egy nyereményjáték keretein belül. A Pixelvadász applikáció mechanizmusa, hogy a felhasználók a pixelre kattintva fedhetik fel a napi nyereményeket.
Eredmény
Unique users: 3648 Games: 22609 New likes on the page: 908
Feladat
Hostess promóciós nyereményjátékhoz kapcsolódó játék fejlesztése tabletre.
Kihívás
A Jim Beam négy ízéből készült longdrink változatának népszerűsítése, forgalmának növelése vásárláshoz kötött promócióval.
Megoldás
Félkarú rabló mechanizmuson alapuló, a Jim Beam 4 féle ízét megjelenítő grafika.
Csatornák
  • Offline
Feladat
Az XBox Star Wars limited edition konzoljához lefejlesztett kódbeküldős játék, összhangban a játék országos roadshow-jával.
Eredmény
  • 6.500 játékos
  • 4.100 Facebook hirdetésre kattintás
  • 2.343 új felhasználó
Feladat
Tippmix alapú játék lefejlesztése a Labdarúgó vb időszakára.
Eredmény
  • +8.000 like
  • 6.000 belépés
  • 9.000 fogadás
Feladat
A labdarúgó vb idejére lefejlesztett Facebook alkalmazás, mely a TV- k eladását támogatta.
Eredmény
  • 12.000 Facebook hirdetésre kattintás
  • 9.000 játékos
  • 52.110 új like
Feladat
Az Omron tavaszi promóciójának keretein belül lefejlesztett esemény alapú quiz webalkalmazás megalkotása egyszeri felhasználásra.
Feladat
Branding és webdesign a luxus házimozi cégnek kreatív animációs megoldások alkalmazásával.
Feladat
Kommunikációs főplatformként a teljes social media üzemeltetése, heti post tematikák összeállítása, kampányok tervezése és lebonyolítása. Fogyasztókkal való kapcsolattartás, tematikus nyereményjátékok megtervezése és lebonyolítása.
Feladat
A social media mint kommunikációs főplatform üzemeltetése, heti post tematikák összeállítása, hibaellenőrzése. Fogyasztókkal való kapcsolattartás, tematikus nyereményjátékok megtervezése és lebonyolítása a fiatal célcsoport számára.
Feladat
Teljes social media kommunikáció, heti post tematikák összeállítása, hibaellenőrzése fogyasztókkal való kapcsolattartás, tematikus nyereményjátékok megtervezése és lebonyolítása.
Kihívás
A nemzetközi Facebook oldal magyar mutációjának megalkotása, lokálisan is releváns tartalommal.