Feladat
Értékesítésnövelő matricagyűjtő kampány a MOL töltőállomásokon, amelynek keretében a vásárlók kedvezményesen juthattak prémium minőségű Leifheit takarítóeszközökhöz.
Kihívás
Kreatív módon informálni a vásárlókat a tavaszi promócióról.
Ötlet
Nem mindennapi, vicces, figyelemfelkeltő kreatív képi megvalósítással és aktivizáló üzenettel felhívni a figyelmet a kedvezményes vásárlásra.
Csatornák
  • Fesztivál kitelepülés és értékesítési pontok
Feladat
Értékesítésnövelő, vásárlás utáni AP kódfeltöltős kampány szervezése, amelynek keretében a vásárlók között napi/heti/fődíj nyeremény kerül kisorolásra.
Kihívás
Nagy elérésű promóció szervezése, visszatérő játékosokkal együtt. Hosszú távon használható koncepció megalkotása, ami akár 2-3 évig is alkalmazható az erre a célre létrehozott platformon.
Ötlet
Egy olyan figyelemfelkeltő üzeneten alapuló nyereményjáték szervezése, ami ideológiai szempontból és a nyereménytárgyak alapján is kapcsolatban áll a Baba termékek fő üzenetével, vagyis azokkal a kényeztető pillanatokkal, melyeket saját magunkra szánunk, és amelyek fenntartásában segít a BABA.
Csatornák
  • Online
    (microsite, social media)
  • Offline
    (POS, display)
Feladat
Vásárlásösztönző kampány a Korzó területén lévő üzletek bevonásával. Szegmentált helyszíni aktivitással, egész Budapestre kiterjedő kommunikációval.
Kihívás
Imidzs építés és sales ösztönzés a célcsoport legfiatalabb szegmensében.
Ötlet
Promóciós kampány minimális vásárlási limittel, Budapest legtrendibb helyszínén megnyerhető privát bulival, a város legfelkapottabb partysorozatának bevonásával.
Csatornák
  • Online
    (Adwords, Facebook, eDM)
Feladat
Az eladásokat ösztönző promóciós aktivitás.
Ötlet
A promóció tematikáját a márka szülővárosa, Prága adja: „Fedezd fel az igazi élményt a Staropramennel!"
Megoldás
A termékeken elhelyezett kódokat Horeca és vendéglátóipari egységek helyszínein, valamint a promóciós microsite-on lehetett feltölteni az óránkénti, napi, heti és havi nyereményekért, valamint a fődíjért, egy prágai kalandtúráért.
Csatornák
  • Offline
  • Online
Eredmény
Összesen 38.357 kódfeltöltés. A promóció számai több mint kétszresen haladták meg a márka előző évi promóciójának adatait.
Feladat
A milánói világkiállítás népszerűsítő kampányának támogatása nyereményjátékkal.
Megoldás
A milánói világkiállítás promóciója többek között az Expo Milano 2015 weboldalon keresztül valósult meg. Az érdeklődők nyári hangulatú fotóik feltöltésével részt vehettek a játékban, mellyel milánói Expo utat, Vespa robogót, illetve olasz vacsorát lehetett nyerni. A promóció sikeréhez a PPC Google AdWords célzott hirdetései, valamint az erős Facebook támogatás is nagyban hozzájárultak.
Csatornák
  • Online
    Promóciós microste, Google Adwords, Facebook (kommunikáció és hirdetés)
Eredmény
7200 képfeltöltés
Feladat
A figyelem felhívása a Tchibo Exclusive prémium minőségére, valamint vásárlói tudatosság építése a termékkel kapcsolatban.
Kihívás
A Tchibót Magyarországon alapvetően a Tchibo Familyvel azonosítják a vásárlók, a prémium minőségű Tchibo Exclusive ismertsége azonban igen alacsony.
Megoldás
Egy országos fogyasztói promóció, az alábbi üzenettel: „Tegye szebbé más reggelét is!” A promócióban részt vevő vásárló ajándékként küldhet egy csomag Tchibo Exclusive kávét az általa megnevezett – számára kedves – személynek.
Eredmény
  • 20 000 résztvevő
Feladat
Az értékesítés fokozása.
Ötlet
Választható napi nyeremények: A promócióban résztvevő vásárlók mindennap nyerhetnek ajándékot, egy addig ismeretlen, új mechanizmus segítségével.
Megoldás
A promócióban részt vevő vásárlók minden nap nyerhetnek ajándékot egy addig ismeretlen, új mechanizmus segítségével: maguk választhatják ki nyereményüket.
Eredmény
  • 20%-os értékesítési növekedés
  • 3.857.806 kódbeküldés
  • 186.549 résztvevő
Feladat
Árakció nélkül növelni a Beck’s értékesítési eredményeit.
Kihívás
Árengedmény nélkül piacon maradni a Beck’s-szel egy olyan környezetben, ahol a prémium termékek árérzékenysége magas.
Ötlet
Márkakapcsolással erősíteni a Beck’s image-ét a fogyasztók felé (Playboy, Volvo). Kódbeküldéses promóció, fődíja egy Volvo S40, amit egy Playmate szállít ki a nyertesnek házhoz, rendőri kísérettel, a sorsolást követő 1 órán belül.
Megoldás
A Volvo és a Playboy segítségével kommunikálni a Beck’s prémium mivoltát.
Eredmény
  • 175.000 kódbeküldés
  • 18%-os forgalom növekedés
Feladat
Eladásösztönző promóciós aktivitás.
Ötlet
A márkához illeszkedő és markáns imidzzsel rendelkező promóciós aktivitás, amely a márka eredetét megidézve a termékre mint Prága aranyára reflektál.
Megoldás
Nyereménypiramis megalkotása, amelynek minden tagja egy-egy „prágai arany kincs”. 4 termék vásárlásához kötött online- és SMS-alapú kódbeküldés.
Eredmény
  • 18 000 egyedi kódbeküldés
Feladat
A fiatal célközönség számára vonzóvá tenni a hagyományos postai szolgáltatásokat.
Kihívás
Az internet korában érveket találni ahhoz, hogy a fiatalok számára újra releváns eszköz legyen a hagyományos levél küldése is egy szeretett személy számára.
Megoldás
Futurisztikusan designolt képeslapok terjesztése a promócióban részt vevő egyetemeken és főiskolákon. A képeslapot postán feladók között iPhone-okat és iPod-okat sorsoltunk ki.
Eredmény
  • 17.000 résztvevő
  • 9.500 kódbeküldés
  • 6.300 új like
Feladat
Ügynökségünk költözése alkalmából rendezett irodaavató esemény.
Megoldás
Szokatlan meghívó: festékmaszk kiküldése a microsite címével. Microsite: a meghívó szövegét, illetve egy kedvcsináló rövidfilmet tartalmazott a partyról, illetve második fázisban egy video- és fotógalériát. Különleges on-stie aktivitás: Amely során a vendégek saját maguk díszíthették, fújhatták tele az up iroda falát, amelyhez a ruhából, bőrről könnyen ki/lemosható hajfestéket használhattak.
Díjak
  • Első helyezés
    Hipnózis
    2009
  • Első helyezés
    Arany Lollipop
    2008
Feladat
Az első találkozás az új Lipton Ice Tea Reddel ne csak egy egyszerű kóstoló legyen, hanem egy szokatlan és érdekes élmény.
Megoldás
A promóció innováció artalma a szokatlan és nagy feltűnést keltő termékminta-osztás mechanizmusa, amely során a promóterek emeleti ablakokon bekopogtatva nyújtották át a Lipton Ice Tea Red terméket az irodaház és kollégium épületeknél.
Díjak
  • Első helyezés
    Arany Lollipop
    2006
Feladat
A Bakony márka image-ének erősítése, a fogyasztók lojalitásának erősítése, extra eladások generálása a vásárlási gyakoriság és a keresztfogyasztás fokozásával.
Megoldás
Promóciós website, különleges termékcsomagolás. Egyedi PR aktivitás: Zséda mint celebszemély a promóció arcaként a sajtón keresztül felhívta a figyelmet a természet védelmének fontosságára, illetve a promóciós aktivitásra (PR ajándékcsomag újrahasznosított papírtáskában).
Eredmény
  • 10.465 résztvevő
  • 10.225 website látogató
Feladat
Termékvásárláshoz kötött promóció napi nyereményekkel.
Eredmény
  • 97.269 kódbeküldés