Feladat
A Borsodi újrapozícionálása, és a következő éveket meghatározó kommunikációs platform megalkotása egy 360 fokos kommunikációs kampány keretében.
Kihívás
A korábbi évekhez képest egy sokkal karakteresebb, markánsabb és egyedibb kommunikációs kampány megalkotása a Borsodi számára, amely hosszú távon használható, és mind stílusában, mind mondanivalójában merőben eltér a konkurenciától.
Ötlet
Ismerjük el és becsüljük meg a férfiak kemény munkáját, és szolgáltassunk a nap végi levezetéshez, a munka utáni kikapcsolódáshoz egy tökéletes „társat”, amely által hőseink belekóstolhatnak az élet habos oldalába.
Megoldás
Készítsünk egy személyesebb jellegű férfias, nyers, karakteres kampányt, és mutassuk be a munka iránti megbecsülést olyan arcokon keresztül, amelyek így a márka és a célcsoport hiteles képviselőivé válnak. A narráció többes szám első személyben íródott, így ezzel a közvetlen hangnemmel válik a Borsodi ténylegesen a célcsoportja részévé.
Csatornák
  • TV reklám
  • Outdoor
Feladat
A TELEKOM a közelmúltban kezdett lokálisan kommunikálni, azonos kreatívval, a célcsoportot megszólító mutációkkal. Feladatunk a TELEKOM ATL kommunikációjának szegmentálása és célzott regionális kommunikációs kampány megalkotása volt.
Kihívás
A célzott régióban erős a konkurencia jelenlét - mind szolgáltatásban, mind kommunikációban.
Ötlet
A Telekom szolgáltatásaival 100%-osan támogatja a helyi lakosok igényeit. Tiszteli a helyi kulturális értékeket, büszke a régióra. Ezért a kampány középpontjába olyan arcokat állítottunk, akik méltó képviselői a Telekom és a régió értékeinek.
Megoldás
Regionális ATL kampány, jellemzően outdoor és eladáshelyi felületeken Mező Misi és Juronics Tamás szereplésével. A kampányt online felületen egy Facebook alapú helyszínfelismerős játékkal erősítettük. Az adott város egyik nevezetességéről egy-egy közeli kép alapján a játékosok bizonyíthatják helyismeretüket, és aktív "fejlesztőként” maguk is tölthettek fel kiadványt.
Csatornák
  • Outdoor
    CLP, BB Mobil BB
  • Online
    DM/e-DM levél
  • Offline
    Üzletdekor
  • Online
    Bannercsomag
  • Online
    Facebook
Feladat
Felhívni a célcsoport figyelmét egy olyan innovatív megoldásra, amely egyszerűbb és az SMS-sel történő parkolásnál is olcsóbb alternatívát kínál az autósoknak. Egységes kommunikációs platform megalkotása ATL és online felületeken.
Kihívás
Az sms parkolás és az egyéb parkolás applikációk versenyében kitűnni az OTP Simple parkolás funkciójával.
Ötlet
Sokak számára ismerős szituációkat álmodtunk meg, amelyek jól szemléltetik, hogy milyen egy káosz lehet egy nap, amikor úgy érezzük, hogy semmi sem jön össze, és a legjobbkor jön egy kis segítség, amivel legalább a parkolást intézhetjük problémamentesen.
Megoldás
Szórakoztató és edukatív animációs reklámszpot, mely bemutatja miként könnyítheti meg az életünket egy olyan alkalmazás, mint a Simple. Az ötlet ereje, hogy a spot főszereplőjeként megálmodott figura “label”-ként működik minden kommunikációs platformon: a Simple további funkcióira is mutálható, hosszú távon használható karakter.
Csatornák
  • TV reklám
    20' televíziós és moziszpotok
  • Online
    bannerek
  • Offline
    moziplakátok
Feladat
A Staropramen prémium brand pozíciójának megerősítése és ismertségnövelés egy egész éves integrált kampány keretein belül,elsődlegesen digitális eszközökkel, másodlagosan egyedi gasztronómiai megoldásokkal.
Kihívás
A prémium értékek megtartása mellett olyan gasztronómiai események, élmények és digitális tartalom készítése, melyek a rendelkezésre álló limitált büdzsé ellenére organikusan segítik a brand ismertségnövekedését.
Megoldás
A 2016-ban megalkotott Staropramen Ízművek BTL alapú integrált kampány továbbfejlesztése, az alábbi pillérek szerint: Hidden Dinner – Titkos vacsorák a Konyhakör csapatával, titkos helyszínen, limitált férőhellyel, a cseh-magyar fúziós honyha csodálatos elegyítésével Szakony Dávid séf vezényletével Gasztroforradalom című natív kampány -az Ízművek kampány keretén belül a Staropramen támogatásával jöhetett létre hazánkban az első olyan, a dokumentumfilm és a nagyriport határán egyensúlyozó riportanyag, amely a gasztroforradalom hiteles történetét dolgozza fel a kezdetektől egészen a napjainkig.Benne: egyedi snowfall formátum, interjú a magyar gasztronómiai élet meghatározó szereplőivel, infografikák Foodtruck – Staropramen foodtruck, saját receptek szerint készült kínálattal minden főbb gasztrofesztiválon Online webvideó sorozat – Receptek, eseménydokumentációk
Csatornák
  • Online
  • Esemény
  • Közösségi videoklip
Feladat
Egy 1 perces és egy 30 másodperces animált image szpot készítése, amelynek célja a megújult Borsodi üveg bemutatása.
Kihívás
A fogyasztók megfelelő tájékoztatása a csomagolás megújulásáról, és az új üveg részleteinek izgalmas bemutatása.
Csatornák
  • TV reklám
    30' és 60' TV szpotok
Feladat
360 fokos kommunikációs kampány, amelynek célja az új Borsodi üveg sikeres bevezetése.
Kihívás
A fogyasztók megfelelő tájékoztatása a csomagolás megújulásáról és arról, hogy a beltartalom nem változott.
Ötlet
A megszemélyesítés eszközével élve, különböző karakterek segítvégével mutatjuk be a megújult Borsodi „szemrevalóságát”.
Megoldás
Humoros, rendhagyó reklámfilmek segítségével – két különböző szemszögből - mutattuk be, hogy milyen reakciót vált ki a filmben szereplő karakterekből az üvegpalack megújulása.
Csatornák
  • Atl
  • Outdoor
  • Esemény
Feladat
A Staropramen prémium brand pozíciójának megerősítése egy egész éves integrált kampány keretein belül.
Kihívás
A sörmárka társítása és megfelelő pozicionálása hozzá kapcsolható fogalmakkal, eseményekkel, csatornákkal. Márkaépítés és imázstranszfer.
Megoldás
A nemzetközileg meghatározott irányvonalakból Magyarországra a Staropramen kommunikációjához a gasztronómiát választottuk, így a sörmárkák közül egyedülálló módon áll a hazai street food és gasztroforradalom élére. Megalkottuk a Staropramen Ízművek BTL alapú integrált kampányát, az alábbi pillérek szerint: Hidden Dinner – Titkos vacsorák, titkos helyszínen, limitált férőhellyel Foodtruck – Staropramen foodtruck, saját receptek szerint készült kínálattal minden főbb gasztrofesztiválon Online webvideó sorozat – Receptek, eseménydokumentációk
Csatornák
  • Online
  • Közösségi videoklip
  • Esemény
Feladat
Tudatosítani a fogyasztókban, hogy a Vodafone rendelkezik a legszélesebb 3G-s lefedettséggel Magyarország területén.
Kihívás
Szélesebb célcsoport elérése.
Ötlet
Hangtérkép életre keltése 3G-n keresztül, a fiatal fogyasztói réteg bevonásával.
Megoldás
Egy felhívás, amelyhez bárki csatlakozhat. Célja hangok, zörejek gyűjtése az ország teljes területéről. A hangokat egy nemzetközileg is elismert DJ, Yonderboi rendszerezte és alkotta meg belőlük Magyarország Hangtérképét. A kampány egy rendhagyó, a Zsámbéki Romtemplomba szervezett, videomappinggel megtámogatott, exkluzív koncerttel zárult. Partnerügynökségek: mito, PROUD, Team Red.
Csatornák
  • Bevezető
    PR esemény
  • TV reklám
  • Outdoor
    Videófeltöltés, mood videók
  • Esemény
    online streammel
  • Közösségi videoklip
Eredmény
  • 100 000+ AV
  • 400 videófeltöltés
Díjak
  • Első helyezés
    Midem Awards
    2013
  • Első helyezés
    Hipnózis
    2013
  • Első helyezés
    Arany Lollipop
    2013
  • Short list
    Tomorrow Awards
    2012
  • Harmadik helyezés
    Arany Lollipop
    2012
Feladat
A márka megfiatalítása valamint a fogyasztás növelése úgy, hogy a márka továbbra is vonzó maradjon a törzsfogyasztók számára.
Kihívás
A törzs fogyasztók 30+ osak, és jellemzően az ország keleti részében élnek.
Ötlet
Használni Nagy Ferót mint ismert és széles körben elfogadott véleményvezért a feladat megoldásához.
Megoldás
Egy új LOVE BRAND létrehozása - Borsodi Zenei Fesztivál - a zene segítségével vonzóvá tesszük a márkát és aktivizáljuk a zene szerető fiatalabb célközönséget.
Csatornák
  • Bevezető
    BZF Tehetségkutató (4x Bp esemény)
  • Atl
    Tv, rádió reklám
  • Online
    Közösségi videó feltöltés, aktivizáció
  • Offline
    BZF Pesti Est Special Edition, Special Edition csomagolás
  • Esemény
    Fesztivál installáció (Malátabár)
Eredmény
A piaci részesedés drasztikus növelése, a brand image javulása.
  • 100.000+ AV
  • 400 videó feltöltés
  • 10.000 szavazat
  • 8600 online/offline cikk
Díjak
  • Első helyezés
    Hipnózis
    2011
  • Harmadik helyezés
    Hipnózis
    2010
  • Különdíj
    Arany Lollipop
    2010
  • Short list
    Arany Penge
    2010
  • Short list
    Arany Lollipop
    2008
Feladat
Online és offline csatornát is lefedő, integrált aktivizáló kampány megalkotása.
Kihívás
A márka fogyasztói körének bővítése, a célcsoport aktivitásra ösztönzése.
Ötlet
Házibuli és zene tematikára építve hazai énekesek bevonása PR célokkal.
Megoldás
A márkát házibuli italként pozicionáltuk újra, a kampány egészét így a házibuli témára fűztük fel 8 hazai ismert énekes bevonásával. Az általuk megalkotott Házibuli indulóra és videóklipre egy online videofeltöltős nyereményjáték épült. A kampányt Viva TV műsorszponzorációval, iskolamarketinggel és helyszíni promóciókkal is támogattuk.
Csatornák
  • Offline
  • Online
Eredmény
  • 5000 YouTube megtekintés
  • 3000 fő megszólítása
  • 2000 új Facebook rajongó
Feladat
A márka újrapozicionálása, a nemzetközi márkastratégia lokalizálása, egyedi adaptálása.
Ötlet
Példakép kutató program megalkotása 4 közismert magyar mentor bevonásával.
Megoldás
A kampány során olyan kiemelkedő munkásságú művészeket, sportolókat stb. jelöltünk ki, akik már bizonyítottak. A Beck’s a közönségszavazás útján kiválasztott első 3 helyezett munkásságát támogatta. A kampány mechnaizmusa PR hangsúlyos, a márka teljes imázsának újrapozicionálását támogatta. Partnerügynökség: Artportré
Csatornák
  • Outdoor
    CLP
  • PR
  • Online
    Videók
Eredmény
  • Több mint 1000 online és offline megjelenés.
Feladat
Országos fogyasztói értékesítési promóció a labdarúgást mint témát használva eszközként.
Kihívás
A Borsodi célközönségének (30 +) aktivizálása, akik jellemzően alacsonyabb jövedelemmel bírnak, általában nem járnak fesztiválokra, a sört jellemzően kisebb, helyi kocsmákban fogyasztják.
Ötlet
A labdarúgásért rajongó fogyasztóknak hirdettünk meg egy aktivitást, melynek során videoüzenetet küldhettek kedvenc focicsapatuk játékosainak. A videókat a mérkőzések eredményjelző LED-falain mutattuk be a szünetek alatt.
Megoldás
TTL kampány által támogatott fogyasztói promóció, promóciós csomagolás megtervezése, POS anyagok, 5sec tag.
Eredmény
  • 40.000 kódbeküldés
Díjak
  • Második helyezés
    Promotion of the Year
    2009
Feladat
Az OTP Smartbanking applikációk használatára buzdító online reklámfilmek forgatása.
Kihívás
Minden applikáció más-más célcsoportot szólít meg, ezért különböző megoldásokat igényelnek, a klasszikus tutorial stílus elkerülésével.
Megoldás
Virálisan terjedő online videók gyártása, applikációnként eltérő célcsoport-releváns élethelyzetek megteremtésével, használatra buzdító, könnyen befogadható üzenetek megfogalmazásával.
Eredmény
  • SmartBank: 160.000+ AV
  • SmartBroker: 156.000+ AV
  • OTPay: 115.000+ AV
Díjak
  • Első helyezés
    Mobile App of the Year
    2013
Feladat
A „Cibezz+ márka” újrapoziciónálása.
Kihívás
Új ügyfelek toborzása, a bankkártyák használatának fokozása, „lovebrand” építése, a célcsoport hatékony elérése.
Ötlet
Egy közösségi kuponoldal létrehozása fiatalok számára.
Megoldás
Kínáljon a Bank kézzel fogható pénzügyi előnyt a CIB Kártya tulajdonosoknak, a CIB kuponoldalon történő speciális jegyek vásárlása esetén (rendezvény, fesztivál, film, színház témakörökben.)
Eredmény
  • 5.000 új kártyatulajdonos
Feladat
Feltöltőkártyás telefonok értékesítési eredményének növelése a Sziget Fesztiválon, kihasználva, hogy a Vodafone lett a rendezvény főszponzora.
Megoldás
A készülékeket különböző zenei stílusokra jellemző dizájnú hátlapokkal láttuk el, amelyekhez látványos, könnyen variálható hátizsákokat adtunk. Partnerügynökség: Artportré
Csatornák
  • Bevezető
    PR esemény
  • Online
  • Outdoor
  • Fesztivál kitelepülés és értékesítési pontok
Eredmény
  • 17 000 eladott mobil készülék
  • 2500 előregisztráció az eseményt megelőzően
  • 35 000 oldalmegtekintés több, mint 10 országból
Feladat
2 db 30 mp-es TV-reklám készítése, melyek célja egy új termék bevezetése.
Kihívás
Telített piac, erős médiazaj a testsúly csökkentő termékek piacán.
Megoldás
Olyan TV spot megalkotása, ahol a “Fogyjon könnyen és gyorsan” üzenet hatékonyan célbajuttatható, egy mesélő, leíró, a célcsoport által jól ismert élethelyzet bemutatásával. Partnerügynökség: Artportré