Feladat
A Borsodi újrapozícionálása, és a következő éveket meghatározó kommunikációs platform megalkotása egy 360 fokos kommunikációs kampány keretében.
Kihívás
A korábbi évekhez képest egy sokkal karakteresebb, markánsabb és egyedibb kommunikációs kampány megalkotása a Borsodi számára, amely hosszú távon használható, és mind stílusában, mind mondanivalójában merőben eltér a konkurenciától.
Ötlet
Ismerjük el és becsüljük meg a férfiak kemény munkáját, és szolgáltassunk a nap végi levezetéshez, a munka utáni kikapcsolódáshoz egy tökéletes „társat”, amely által hőseink belekóstolhatnak az élet habos oldalába.
Megoldás
Készítsünk egy személyesebb jellegű férfias, nyers, karakteres kampányt, és mutassuk be a munka iránti megbecsülést olyan arcokon keresztül, amelyek így a márka és a célcsoport hiteles képviselőivé válnak. A narráció többes szám első személyben íródott, így ezzel a közvetlen hangnemmel válik a Borsodi ténylegesen a célcsoportja részévé.
Csatornák
  • TV reklám
  • Outdoor
Feladat
A TELEKOM a közelmúltban kezdett lokálisan kommunikálni, azonos kreatívval, a célcsoportot megszólító mutációkkal. Feladatunk a TELEKOM ATL kommunikációjának szegmentálása és célzott regionális kommunikációs kampány megalkotása volt.
Kihívás
A célzott régióban erős a konkurencia jelenlét - mind szolgáltatásban, mind kommunikációban.
Ötlet
A Telekom szolgáltatásaival 100%-osan támogatja a helyi lakosok igényeit. Tiszteli a helyi kulturális értékeket, büszke a régióra. Ezért a kampány középpontjába olyan arcokat állítottunk, akik méltó képviselői a Telekom és a régió értékeinek.
Megoldás
Regionális ATL kampány, jellemzően outdoor és eladáshelyi felületeken Mező Misi és Juronics Tamás szereplésével. A kampányt online felületen egy Facebook alapú helyszínfelismerős játékkal erősítettük. Az adott város egyik nevezetességéről egy-egy közeli kép alapján a játékosok bizonyíthatják helyismeretüket, és aktív "fejlesztőként” maguk is tölthettek fel kiadványt.
Csatornák
  • Outdoor
    CLP, BB Mobil BB
  • Online
    DM/e-DM levél
  • Offline
    Üzletdekor
  • Online
    Bannercsomag
  • Online
    Facebook
Díjak
  • Short list
    Arany Penge
    2017
  • Short list
    Hipnózis
    2017
Feladat
Felhívni a figyelmet a Simple mobilalkalmazás szolgáltatásaira, amelyek egyszerű alternatívát kínálva könnyítik meg a célcsoport életét. Egységes kommunikációs platform megalkotása ATL, BTL és online felületeken egyaránt.
Kihívás
Egységes platformmal kommunikálni a különböző szolgáltatásokat.
Megoldás
SSzórakoztató és edukatív animációs reklámszpotsorozat, amelyek bemutatják, miként könnyítheti meg az életünket egy olyan alkalmazás, mint a Simple. Az ötlet ereje, hogy a szpot főszereplőjeként megálmodott figura ,,label”-ként működik minden kommunikációs platformon: a Simple további funkcióira is mutálható, hosszú távon használható karakter.
Csatornák
  • 20' televíziós és moziszpotok
  • bannerek
  • moziplakátok
Feladat
A Staropramen prémium brand pozíciójának megerősítése és ismertségnövelés egy egész éves integrált kampány keretein belül,elsődlegesen digitális eszközökkel, másodlagosan egyedi gasztronómiai megoldásokkal.
Kihívás
A prémium értékek megtartása mellett olyan gasztronómiai események, élmények és digitális tartalom készítése, melyek a rendelkezésre álló limitált büdzsé ellenére organikusan segítik a brand ismertségnövekedését.
Megoldás
A 2016-ban megalkotott Staropramen Ízművek BTL alapú integrált kampány továbbfejlesztése, az alábbi pillérek szerint: Hidden Dinner – Titkos vacsorák a Konyhakör csapatával, titkos helyszínen, limitált férőhellyel, a cseh-magyar fúziós honyha csodálatos elegyítésével Szakony Dávid séf vezényletével Gasztroforradalom című natív kampány -az Ízművek kampány keretén belül a Staropramen támogatásával jöhetett létre hazánkban az első olyan, a dokumentumfilm és a nagyriport határán egyensúlyozó riportanyag, amely a gasztroforradalom hiteles történetét dolgozza fel a kezdetektől egészen a napjainkig.Benne: egyedi snowfall formátum, interjú a magyar gasztronómiai élet meghatározó szereplőivel, infografikák Foodtruck – Staropramen foodtruck, saját receptek szerint készült kínálattal minden főbb gasztrofesztiválon Online webvideó sorozat – Receptek, eseménydokumentációk
Feladat
Egy 1 perces és egy 30 másodperces animált image szpot készítése, amelynek célja a megújult Borsodi üveg bemutatása.
Kihívás
A fogyasztók megfelelő tájékoztatása a csomagolás megújulásáról, és az új üveg részleteinek izgalmas bemutatása.
Csatornák
  • 30' és 60' TV szpotok
Feladat
A Staropramen prémium brand pozíciójának megerősítése egy egész éves integrált kampány keretein belül.
Kihívás
A sörmárka társítása és megfelelő pozicionálása hozzá kapcsolható fogalmakkal, eseményekkel, csatornákkal. Márkaépítés és imázstranszfer.
Megoldás
A nemzetközileg meghatározott irányvonalakból Magyarországra a Staropramen kommunikációjához a gasztronómiát választottuk, így a sörmárkák közül egyedülálló módon áll a hazai street food és gasztroforradalom élére. Megalkottuk a Staropramen Ízművek BTL alapú integrált kampányát, az alábbi pillérek szerint: Hidden Dinner – Titkos vacsorák, titkos helyszínen, limitált férőhellyel Foodtruck – Staropramen foodtruck, saját receptek szerint készült kínálattal minden főbb gasztrofesztiválon Online webvideó sorozat – Receptek, eseménydokumentációk
Csatornák
  • Online
  • Közösségi videoklip
  • Esemény
Feladat
Tudatosítani a fogyasztókban, hogy a Vodafone rendelkezik a legszélesebb 3G-s lefedettséggel Magyarország területén.
Kihívás
Szélesebb célcsoport elérése.
Ötlet
Hangtérkép életre keltése 3G-n keresztül, a fiatal fogyasztói réteg bevonásával.
Megoldás
Egy felhívás, amelyhez bárki csatlakozhat. Célja hangok, zörejek gyűjtése az ország teljes területéről. A hangokat egy nemzetközileg is elismert DJ, Yonderboi rendszerezte és alkotta meg belőlük Magyarország Hangtérképét. A kampány egy rendhagyó, a Zsámbéki Romtemplomba szervezett, videomappinggel megtámogatott, exkluzív koncerttel zárult. Partnerügynökségek: mito, PROUD, Team Red.
Csatornák
  • Bevezető
    PR esemény
  • TV reklám
  • Outdoor
    Videófeltöltés, mood videók
  • Esemény
    online streammel
  • Közösségi videoklip
Eredmény
  • 100 000+ AV
  • 400 videófeltöltés
Díjak
  • Első helyezés
    Midem Awards
    2013
  • Első helyezés
    Hipnózis
    2013
  • Első helyezés
    Arany Lollipop
    2013
  • Short list
    Tomorrow Awards
    2012
  • Harmadik helyezés
    Arany Lollipop
    2012
Feladat
A márka megfiatalítása valamint a fogyasztás növelése úgy, hogy a márka továbbra is vonzó maradjon a törzsfogyasztók számára.
Kihívás
A törzs fogyasztók 30+ osak, és jellemzően az ország keleti részében élnek.
Ötlet
Használni Nagy Ferót mint ismert és széles körben elfogadott véleményvezért a feladat megoldásához.
Megoldás
Egy új LOVE BRAND létrehozása - Borsodi Zenei Fesztivál - a zene segítségével vonzóvá tesszük a márkát és aktivizáljuk a zene szerető fiatalabb célközönséget.
Csatornák
  • Bevezető
    BZF Tehetségkutató (4x Bp esemény)
  • Atl
    Tv, rádió reklám
  • Online
    Közösségi videó feltöltés, aktivizáció
  • Offline
    BZF Pesti Est Special Edition, Special Edition csomagolás
  • Esemény
    Fesztivál installáció (Malátabár)
Eredmény
A piaci részesedés drasztikus növelése, a brand image javulása.
  • 100.000+ AV
  • 400 videó feltöltés
  • 10.000 szavazat
  • 8600 online/offline cikk
Díjak
  • Első helyezés
    Hipnózis
    2011
  • Harmadik helyezés
    Hipnózis
    2010
  • Különdíj
    Arany Lollipop
    2010
  • Short list
    Arany Penge
    2010
  • Short list
    Arany Lollipop
    2008
Feladat
A márka újrapozicionálása, a nemzetközi márkastratégia lokalizálása, egyedi adaptálása.
Ötlet
Példakép kutató program megalkotása 4 közismert magyar mentor bevonásával.
Megoldás
A kampány során olyan kiemelkedő munkásságú művészeket, sportolókat stb. jelöltünk ki, akik már bizonyítottak. A Beck’s a közönségszavazás útján kiválasztott első 3 helyezett munkásságát támogatta. A kampány mechnaizmusa PR hangsúlyos, a márka teljes imázsának újrapozicionálását támogatta. Partnerügynökség: Artportré
Csatornák
  • Outdoor
    CLP
  • PR
  • Online
    Videók
Eredmény
  • Több mint 1000 online és offline megjelenés.
Feladat
Az OTP Smartbanking applikációk használatára buzdító online reklámfilmek forgatása.
Kihívás
Minden applikáció más-más célcsoportot szólít meg, ezért különböző megoldásokat igényelnek, a klasszikus tutorial stílus elkerülésével.
Megoldás
Virálisan terjedő online videók gyártása, applikációnként eltérő célcsoport-releváns élethelyzetek megteremtésével, használatra buzdító, könnyen befogadható üzenetek megfogalmazásával.
Eredmény
  • SmartBank: 160.000+ AV
  • SmartBroker: 156.000+ AV
  • OTPay: 115.000+ AV
Díjak
  • Első helyezés
    Mobile App of the Year
    2013
Feladat
A „Cibezz+ márka” újrapoziciónálása.
Kihívás
Új ügyfelek toborzása, a bankkártyák használatának fokozása, „lovebrand” építése, a célcsoport hatékony elérése.
Ötlet
Egy közösségi kuponoldal létrehozása fiatalok számára.
Megoldás
Kínáljon a Bank kézzel fogható pénzügyi előnyt a CIB Kártya tulajdonosoknak, a CIB kuponoldalon történő speciális jegyek vásárlása esetén (rendezvény, fesztivál, film, színház témakörökben.)
Eredmény
  • 5.000 új kártyatulajdonos
Feladat
Feltöltőkártyás telefonok értékesítési eredményének növelése a Sziget Fesztiválon, kihasználva, hogy a Vodafone lett a rendezvény főszponzora.
Megoldás
A készülékeket különböző zenei stílusokra jellemző dizájnú hátlapokkal láttuk el, amelyekhez látványos, könnyen variálható hátizsákokat adtunk. Partnerügynökség: Artportré
Csatornák
  • Bevezető
    PR esemény
  • Online
  • Outdoor
  • Fesztivál kitelepülés és értékesítési pontok
Eredmény
  • 17 000 eladott mobil készülék
  • 2500 előregisztráció az eseményt megelőzően
  • 35 000 oldalmegtekintés több, mint 10 országból
Feladat
2 db 30 mp-es TV-reklám készítése, melyek célja egy új termék bevezetése.
Kihívás
Telített piac, erős médiazaj a testsúly csökkentő termékek piacán.
Megoldás
Olyan TV spot megalkotása, ahol a “Fogyjon könnyen és gyorsan” üzenet hatékonyan célbajuttatható, egy mesélő, leíró, a célcsoport által jól ismert élethelyzet bemutatásával. Partnerügynökség: Artportré