A Ceetrus társadalmilag felelős vállati imidzsének építése és a Korzó üzletközpontok
bevonódásának segítése a városok életébe.
Kihívás
Fizikailag is bevonzani a közösségi életüket egyre inkább online platformokon élő helyi fiatalokat a városok központjától távol eső Korzókba.
Ötlet
Lokálpatrióta érzelmekre építő művészeti pályázat fiatalok részére, helyi kötődésű influencerek bevonásával.
Megoldás
Több száz pályamű érkezett, százezres elérést generáltunk a vidéki fiatalok körében. A nyertes művekkel illusztrált divatkollekció értékesítési bevételével helyi civil szervezeteket támogattunk.
Prémium italhoz méltó launch party szervezése
Az ital top bartenderekkel való megismertetése, edukáció: a legtökéletesebb Negroni Martini Riserva Speciale alappal készülhet.
Megoldás
A termék cimkéje ihlette hangulatot teremtettünk, az olaszos karneválok maszkjainak megjelenítésével, a rokokóra jellemző luxus és pikantéria hangsúlyosan jelent meg. Az eseményre bár tenderek és bárok tulajdonosai mellett influencereket hívtunk meg.
Éves Immochan stratégia bemutatása, kommunikációs - és marketing célok ismertetése az ügyfelekkel és partnerekkel, laza, kötetlen körülmények között.
Kihívás
B2B kapcsolatok ápolása, új üzlet szerzése.
Megoldás
Könnyed, tavaszi hangulatú üzleti brunch szervezése a Bárkert Bisztróban, ahol egy késői reggelivel összeolvasztott ebéd keretében lehetőség nyílt a kommunikációs- és marketing célok bemutatására, valamint az emberi és üzleti kapcsolatok elmélyítésére.
A Beck's LED Bár a Hyperspace és a Tiesto partyk szponzorkitelepüléseként jött létre.
Kihívás
A cél egy olyan egyedi installáció kialakítása volt, ami nem csupán egy értékesítési pont, hanem innovatív szponzormegjelenés is egyben.
Ötlet
Az újszerűség a LED-rácselemek teljesen szokatlan felhasználásában és elrendezésében rejlik: csillárként és hűtők hátfalaként funkcionáltak.
Megoldás
A brandingelés szabadságát a LED-rácsok egyedi összetételével és felhasználásával alkottuk meg.
Az eredmény egy folyamatosan mozgó, vibráló, figyelemfelkeltő, esztétikus bárpult és szponzorkitelepülés.
A Beck's Equalizer Space az MTV Partyzone Szilveszter szponzor-kitelepüléseként jött létre.
Kihívás
Egyedi installáció létrehozása a Beck’s megújult arculati elemeinek felhasználásával.
Értékesítési pont és folyamatos mozgásban lévő, dinamikus szponzormegjelenés.
Megoldás
Az installáció különlegessége a plexifalba ágyazott LED rács-elemek, melyet fekete fóliából kivágott sávokkal burkoltunk, így teremtve meg az equalizer motívumot.
A LED-rács egyedi felhasználása új távlatokat nyitott a brandigelhetőség terén.
Kiemelt budapesti B2B esemény szervezése és lebonyolítása.
Kihívás
Kommunikáció kezdeményezése a potenciális üzleti partnerekkel, kötetlen formában.
Megoldás
Rendhagyó helyszínen rendhagyó tematika: Immochan Cabaret a Gellért Fürdőben! Egy este a cirkusz színes és varázslatos világában, rendhagyó helyszínen, egyedi hangulattal, egy színvonalas fogadás keretein belül, ahol minden helyszínen történt valami váratlan.
Országos rendezvénysorozat indítása, hagyományteremtő kialakítással
Kihívás
Kommunikáció kezdeményezése az üzletsoron dolgozókkal, személyes kötődés és motiváció erősítése egy alapvetően passzív környezetben.
Megoldás
Olyan családi nap sorozat kialakítása, mely a dolgozók és családtagjaik számára teremt szórakozási lehetőséget az Immochan égisze alatt. Öt helyszínes színes programsorozat, sztárfellépővel, helyi catering specialitásokkal, kulináris- és gyerekprogramokkal.
Csatornák
Prekommunikáció: Személyes meghívás
Eredmény
A zártkörű rendezvényre meghívott 100-150 vendégsereg jelenléte és pozitív visszajelzései.