Generali
Feladat
Felhívni a 30-as, 40-es korosztály figyelmét a nyugdíjtervezés fontosságára és időszerűségére.
Kihívás
Megszólítani a “Carpe diem” generációt, hogy most kezdjen el gondolni a nyugdíjas éveire, ami amúgy 30-40 év múlva lesz, és ő most akar élni, meg egyébként sincs pénze erre.
Ötlet
Pozitív üzenettel betalálni, ami megmutatja, hogy egy kis tudatossággal képesek vagyunk felszabadítani annyi pénzt, amennyi nem fog hiányozni a mindennapjainkból.
Megoldás
“Élj a holnapnak!” - tudatos fogyasztói gondolkodásmód és mozgalom elindítása három influenszer (Mengyán Eszter - HolyDuck, Szabó Jucus - 5hozzávaló, Berecz István - Move and More) bevonásával, akik olyan hasznos tippekkel segítenek az érdeklődőknek, amelyek révén havonta sok ezer forintot is megspórolhatunk lemondások nélkül. Eközben pedig egy kicsit a társadalom szemléletformálásához is hozzáteszünk.
Csatornák
  • Online
    saját weboldal
  • Online
    digitális display hirdetések
  • Online
    social media kommunikáció (Generali és influenszerek csatornái)
  • Offline
    digitális citylight plakát
Eredmény
Teaser szakasz provokatív kérdésfeltevéssel: Te mennyit tudsz eltapsolni? Influenszerek integrálása a teljes kampányba minden csatornán.
Kleber
Feladat
új kommunikációs stratégia és kreatív koncepció egész Európára
Kihívás
Olyan kommunikáció létrehozása egy nem túl izgalmas piacon, ami felhívja a figyelmet a márkára, és megváltoztatja a fogyasztók fejében a negatív percepciót a négyévszakos gumiabroncsokkal kapcsolatban, ráadásul az összes európai régióban működik.
Ötlet
Átkapcsolni a fogyasztó gondolkodását az adott témában.
Megoldás
Minden kommunikáció, minden egyes kreatív anyag vizuálisan és szövegesen is egyfajta “kapcsolóként” működik, ami megvilágítja a fogyasztót: felkelti a figyelmét, úgy hogy rávilágít egy adott jelenségre, elgondolkodtatja, és akár meg is változtatja a véleményét az adott témában.
Csatornák
  • Online
    eszközök
  • Offline
    POS anyagok
Eredmény
Feltűnő, a trendekre reagáló design, és egyedi vizuális jelölő, valamint a szójátékon alapuló névválasztás.
Feladat
A céges egészségbiztosítás népszerűsítése, mint egy fontos Employer Branding eszköz.
Kihívás
A változó cafeteria rendszer és a munkaerőhiány kereszttüzében racionális érvekkel meggyőzni a KKV döntéshozóit online kampányban.
Ötlet
A jövő toborzása a megtartás! Vajon mennyibe kerül nekünk egy új munkatárs és milyen költségekkel jár az egészség magánemberként és munkáltatóként?
Megoldás
Az egészséget mint motivációt és munkaerőmegtartást mutatjuk be egy nagy lélegzetvételű, interaktív szakmai natív cikk keretében a HR Portal weboldalon.
Csatornák
  • Online
    Nativ PR cikk Banner @HR portal
  • Online
    Facebook hirdetés
  • Online
    LinkedIn hirdetés
Telekom
Feladat
Deutsche Telekom nemzetközi EVP kampányának adaptációja
Csatornák
  • Online
    Belső kommunikációs
  • Offline
    Eszközök/felületek
Eredmény
Egy hosszú távon használható tartalmi és vizuális platform kialakítása, az arra épülőkampány kreatív koncepciójának és key vizuáljának a kidolgozása –headline-nal, képi világga, - amely ernyőként fogja össze a kommunikációs eszközöket.
Feladat
Természettudományi, műszaki és informatikai területen (angol rövidítés: STEM) dolgozó és tanuló nők elérése A GE Digital hosszú távú toborzási céljainak támogatása #DigitalCocktail 2017 meetup promóciója
Kihívás
Figyelem felhívása a technológia területén jelenlévő nemek közti diszkriminációra A GE Digital márka ismertségének növelése, mint új a GE Business
Megoldás
Megszólítani a célcsoportot egy figyelemfelkeltő, kreatív megjelenési formával A magyar média területén teljesen újnak és egyedinek számító formában létrehozni, egy hosszú és tartalmas natív cikket Média partnerek bevonása, pl. HWSW, WMN, NATE A fizetett és a organikus megjelenések maximalizálása és nyomon követése natív kampány teljes időtartama alatt
Csatornák
  • HWSW
  • WMN
  • Közösségi média jelenlét
  • www.nokazinformatikaban.hu
Feladat
A Staropramen prémium brand pozíciójának megerősítése és ismertségnövelés egy egész éves integrált kampány keretein belül,elsődlegesen digitális eszközökkel, másodlagosan egyedi gasztronómiai megoldásokkal.
Kihívás
A prémium értékek megtartása mellett olyan gasztronómiai események, élmények és digitális tartalom készítése, melyek a rendelkezésre álló limitált büdzsé ellenére organikusan segítik a brand ismertségnövekedését.
Megoldás
A 2016-ban megalkotott Staropramen Ízművek BTL alapú integrált kampány továbbfejlesztése, az alábbi pillérek szerint: Hidden Dinner – Titkos vacsorák a Konyhakör csapatával, titkos helyszínen, limitált férőhellyel, a cseh-magyar fúziós honyha csodálatos elegyítésével Szakony Dávid séf vezényletével Gasztroforradalom című natív kampány -az Ízművek kampány keretén belül a Staropramen támogatásával jöhetett létre hazánkban az első olyan, a dokumentumfilm és a nagyriport határán egyensúlyozó riportanyag, amely a gasztroforradalom hiteles történetét dolgozza fel a kezdetektől egészen a napjainkig.Benne: egyedi snowfall formátum, interjú a magyar gasztronómiai élet meghatározó szereplőivel, infografikák Foodtruck – Staropramen foodtruck, saját receptek szerint készült kínálattal minden főbb gasztrofesztiválon Online webvideó sorozat – Receptek, eseménydokumentációk
Feladat
A Staropramen prémium brand pozíciójának megerősítése egy egész éves integrált kampány keretein belül.
Kihívás
A sörmárka társítása és megfelelő pozicionálása hozzá kapcsolható fogalmakkal, eseményekkel, csatornákkal. Márkaépítés és imázstranszfer.
Megoldás
A nemzetközileg meghatározott irányvonalakból Magyarországra a Staropramen kommunikációjához a gasztronómiát választottuk, így a sörmárkák közül egyedülálló módon áll a hazai street food és gasztroforradalom élére. Megalkottuk a Staropramen Ízművek BTL alapú integrált kampányát, az alábbi pillérek szerint: Hidden Dinner – Titkos vacsorák, titkos helyszínen, limitált férőhellyel Foodtruck – Staropramen foodtruck, saját receptek szerint készült kínálattal minden főbb gasztrofesztiválon Online webvideó sorozat – Receptek, eseménydokumentációk
Csatornák
  • Online
  • Közösségi videoklip
  • Esemény
Feladat
A Borsodi újrapozícionálása, és a következő éveket meghatározó kommunikációs platform megalkotása egy 360 fokos kommunikációs kampány keretében.
Kihívás
A korábbi évekhez képest egy sokkal karakteresebb, markánsabb és egyedibb kommunikációs kampány megalkotása a Borsodi számára, amely hosszú távon használható, és mind stílusában, mind mondanivalójában merőben eltér a konkurenciától.
Ötlet
Ismerjük el és becsüljük meg a férfiak kemény munkáját, és szolgáltassunk a nap végi levezetéshez, a munka utáni kikapcsolódáshoz egy tökéletes „társat”, amely által hőseink belekóstolhatnak az élet habos oldalába.
Megoldás
Készítsünk egy személyesebb jellegű férfias, nyers, karakteres kampányt, és mutassuk be a munka iránti megbecsülést olyan arcokon keresztül, amelyek így a márka és a célcsoport hiteles képviselőivé válnak. A narráció többes szám első személyben íródott, így ezzel a közvetlen hangnemmel válik a Borsodi ténylegesen a célcsoportja részévé.
Csatornák
  • TV reklám
  • Outdoor
Feladat
A TELEKOM a közelmúltban kezdett lokálisan kommunikálni, azonos kreatívval, a célcsoportot megszólító mutációkkal. Feladatunk a TELEKOM ATL kommunikációjának szegmentálása és célzott regionális kommunikációs kampány megalkotása volt.
Kihívás
A célzott régióban erős a konkurencia jelenlét - mind szolgáltatásban, mind kommunikációban.
Ötlet
A Telekom szolgáltatásaival 100%-osan támogatja a helyi lakosok igényeit. Tiszteli a helyi kulturális értékeket, büszke a régióra. Ezért a kampány középpontjába olyan arcokat állítottunk, akik méltó képviselői a Telekom és a régió értékeinek.
Megoldás
Regionális ATL kampány, jellemzően outdoor és eladáshelyi felületeken Mező Misi és Juronics Tamás szereplésével. A kampányt online felületen egy Facebook alapú helyszínfelismerős játékkal erősítettük. Az adott város egyik nevezetességéről egy-egy közeli kép alapján a játékosok bizonyíthatják helyismeretüket, és aktív "fejlesztőként” maguk is tölthettek fel kiadványt.
Csatornák
  • Outdoor
    CLP, BB Mobil BB
  • Online
    DM/e-DM levél
  • Offline
    Üzletdekor
  • Online
    Bannercsomag
  • Online
    Facebook
Díjak
  • Short list
    Arany Penge
    2017
  • Short list
    Hipnózis
    2017
Feladat
Felhívni a figyelmet a Simple mobilalkalmazás szolgáltatásaira, amelyek egyszerű alternatívát kínálva könnyítik meg a célcsoport életét. Egységes kommunikációs platform megalkotása ATL, BTL és online felületeken egyaránt.
Kihívás
Egységes platformmal kommunikálni a különböző szolgáltatásokat.
Megoldás
SSzórakoztató és edukatív animációs reklámszpotsorozat, amelyek bemutatják, miként könnyítheti meg az életünket egy olyan alkalmazás, mint a Simple. Az ötlet ereje, hogy a szpot főszereplőjeként megálmodott figura ,,label”-ként működik minden kommunikációs platformon: a Simple további funkcióira is mutálható, hosszú távon használható karakter.
Csatornák
  • 20' televíziós és moziszpotok
  • bannerek
  • moziplakátok
Feladat
Egy 1 perces és egy 30 másodperces animált image szpot készítése, amelynek célja a megújult Borsodi üveg bemutatása.
Kihívás
A fogyasztók megfelelő tájékoztatása a csomagolás megújulásáról, és az új üveg részleteinek izgalmas bemutatása.
Csatornák
  • 30' és 60' TV szpotok
Feladat
Tudatosítani a fogyasztókban, hogy a Vodafone rendelkezik a legszélesebb 3G-s lefedettséggel Magyarország területén.
Kihívás
Szélesebb célcsoport elérése.
Ötlet
Hangtérkép életre keltése 3G-n keresztül, a fiatal fogyasztói réteg bevonásával.
Megoldás
Egy felhívás, amelyhez bárki csatlakozhat. Célja hangok, zörejek gyűjtése az ország teljes területéről. A hangokat egy nemzetközileg is elismert DJ, Yonderboi rendszerezte és alkotta meg belőlük Magyarország Hangtérképét. A kampány egy rendhagyó, a Zsámbéki Romtemplomba szervezett, videomappinggel megtámogatott, exkluzív koncerttel zárult. Partnerügynökségek: mito, PROUD, Team Red.
Csatornák
  • Bevezető
    PR esemény
  • TV reklám
  • Outdoor
    Videófeltöltés, mood videók
  • Esemény
    online streammel
  • Közösségi videoklip
Eredmény
  • 100 000+ AV
  • 400 videófeltöltés
Díjak
  • Első helyezés
    Midem Awards
    2013
  • Első helyezés
    Hipnózis
    2013
  • Első helyezés
    Arany Lollipop
    2013
  • Short list
    Tomorrow Awards
    2012
  • Harmadik helyezés
    Arany Lollipop
    2012
Feladat
A „Cibezz+ márka” újrapoziciónálása.
Kihívás
Új ügyfelek toborzása, a bankkártyák használatának fokozása, „lovebrand” építése, a célcsoport hatékony elérése.
Ötlet
Egy közösségi kuponoldal létrehozása fiatalok számára.
Megoldás
Kínáljon a Bank kézzel fogható pénzügyi előnyt a CIB Kártya tulajdonosoknak, a CIB kuponoldalon történő speciális jegyek vásárlása esetén (rendezvény, fesztivál, film, színház témakörökben.)
Eredmény
  • 5.000 új kártyatulajdonos
Feladat
2 db 30 mp-es TV-reklám készítése, melyek célja egy új termék bevezetése.
Kihívás
Telített piac, erős médiazaj a testsúly csökkentő termékek piacán.
Megoldás
Olyan TV spot megalkotása, ahol a “Fogyjon könnyen és gyorsan” üzenet hatékonyan célbajuttatható, egy mesélő, leíró, a célcsoport által jól ismert élethelyzet bemutatásával. Partnerügynökség: Artportré
Feladat
Feltöltőkártyás telefonok értékesítési eredményének növelése a Sziget Fesztiválon, kihasználva, hogy a Vodafone lett a rendezvény főszponzora.
Megoldás
A készülékeket különböző zenei stílusokra jellemző dizájnú hátlapokkal láttuk el, amelyekhez látványos, könnyen variálható hátizsákokat adtunk. Partnerügynökség: Artportré
Csatornák
  • Bevezető
    PR esemény
  • Online
  • Outdoor
  • Fesztivál kitelepülés és értékesítési pontok
Eredmény
  • 17 000 eladott mobil készülék
  • 2500 előregisztráció az eseményt megelőzően
  • 35 000 oldalmegtekintés több, mint 10 országból
Feladat
Az OTP Smartbanking applikációk használatára buzdító online reklámfilmek forgatása.
Kihívás
Minden applikáció más-más célcsoportot szólít meg, ezért különböző megoldásokat igényelnek, a klasszikus tutorial stílus elkerülésével.
Megoldás
Virálisan terjedő online videók gyártása, applikációnként eltérő célcsoport-releváns élethelyzetek megteremtésével, használatra buzdító, könnyen befogadható üzenetek megfogalmazásával.
Eredmény
  • SmartBank: 160.000+ AV
  • SmartBroker: 156.000+ AV
  • OTPay: 115.000+ AV
Díjak
  • Első helyezés
    Mobile App of the Year
    2013
Feladat
A márka újrapozicionálása, a nemzetközi márkastratégia lokalizálása, egyedi adaptálása.
Ötlet
Példakép kutató program megalkotása 4 közismert magyar mentor bevonásával.
Megoldás
A kampány során olyan kiemelkedő munkásságú művészeket, sportolókat stb. jelöltünk ki, akik már bizonyítottak. A Beck’s a közönségszavazás útján kiválasztott első 3 helyezett munkásságát támogatta. A kampány mechnaizmusa PR hangsúlyos, a márka teljes imázsának újrapozicionálását támogatta. Partnerügynökség: Artportré
Csatornák
  • Outdoor
    CLP
  • PR
  • Online
    Videók
Eredmény
  • Több mint 1000 online és offline megjelenés.